Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Ανακοίνωση

Από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάω εργασία για 1 χρόνο με το κοινοφελές πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για 4000 θέσεις στον τομέα της υγείας. Ήμουν επιτυχούσα, χθες πήγα στο νοσοκομείο της πρώτης επιλογής μου που είναι εκτός της έδρας μου* και έδωσα τα δικαιολογητικά κι από τα μέσα της εβδομάδας ξεκινάω εργασία.
Εκεί που θα είμαι δεν ξέρω τι θα βρω ακόμη. Είμαι σε μια μικρή απόγνωση. Ψάξαμε για σπίτι και δεν υπήρχε κάτι διαθέσιμο και δεν γνωρίζω που θα μείνω. Ρώτησα τον υπάλληλο στο γραφείο προσωπικού αν το νοσοκομείο παρέχει προσωρινή φιλοξενία σε περιπτώσεις σαν εμένα και μου είπε πως η διευθύντρια είναι αυστηρή και δεν συμφωνεί σε μια τέτοια προοπτική. Τάχα του είπε πως "έτσι είναι εδώ κι αν δεν τους αρέσει να πάνε σπίτια τους"! Απαράδεκτη λογική βέβαια, γιατί θα πρέπει να κατανοήσει και η ίδια πως κάποιος που ξεσπιτώνεται να πάει να βρει δουλειά και μάλιστα με πρόγραμμα του ΟΑΕΔ αυτό δείχνει ότι έχει μεγάλη ανάγκη να δουλέψει.
Αν δεν βρω πουθενά κατάλυμα ίσως να κοιμάμαι σε κάποιο απ' τα καθίσματα του νοσοκομείου. Ξενοδοχείο δεν παίζει... γιατί δεν υπάρχει το ρευστό. Θα ξεκινήσω με όσα χρήματα μου δανείσουν οι γονείς μου και θα είμαι στην αναμονή μέχρι να πάρω τον πρώτο μισθό.

Μετά από αυτό το γεγονός θέλω να ανακοινώσω πως δεν θα μπορώ να απαντήσω σε οποιοδήποτε σχόλιο ή email, γιατί το θέμα του ίντερνετ δεν υπάρχει καν στο μυαλό στη φάση που είμαι τώρα.

Όταν όλα πάνε καλά, καταφέρω και τακτοποιηθώ, τότε θα δω αν υπάρχει κάνα wi-fi κάπου διαθέσιμο.

Αυτά κι ευχαριστώ για τη κατανόηση.



____________________________________
[*] Δεν κατονομάζω το νοσοκομείο, γιατί είναι μικρό, σε επαρχία κι αν δω πως τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο τότε θα έχω να σημειώσω πολλά. Εύχομαι να μη συμβεί κάτι παράδοξο κι όλα όσα άκουσα χθες να είναι απλά διαδόσεις.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ευχάριστα νέα Μαρία! Συγχαρητήρια για την πρόσληψή σου αν και λίγο καθυστερημένα. Μεγάλη αλλαγή. Εύχομαι να έχεις εύκολη προσαρμογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!