Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Πάω καλά!

Κατ'αρχήν: είδα στον ύπνο μου πάπιες και γαλοπούλες μέσα σε ένα χωράφι και ήταν τόσο καθαρές που τα φτέρωμά τους γυάλιζε. Κοίταξα ονειροκρίτη: θα πάνε καλά τα οικονομικά. Ο ταχυδρόμος έπειτα έφερε τον λογαριασμό του νερού και μου ζητάει η ΔΕΥΑΧ να της πληρώσω 85 ευρώ! Μάλλον ο ονειροκρίτης λάθος μας τα λέει! :P Τηλεφώνησα στο δήμο και μου είπαν πως με χρέωσαν για τα υλικά που ξόδεψε η υπηρεσία όταν σύνδεσαν το νερό μου. Το καλοκαίρι συνδεθήκαμε με το δίκτυο, μιας κι όσο έλειπαν οι δικοί μου στο χωριό κάναμε χρήση του δικού τους νερού κι απ'την άλλη με την οικονομική ανέχειά μας, ήταν αδύνατο να κάνουμε τέτοια κίνηση. Και τελικά ένα ορνιθοτροφείο μου κόστισε το μαλλί της σύνδεσης!!!!

Σήμερα το πρωί από περιέργεια δεν άντεξα κι ανέβηκα στην ζυγαριά. Άλλαξα δεκάδα! Όλεεεε... Πάω καλά διατροφικά, άρα καλά και στην απώλεια. Από Δευτέρα τα σπουδαία λοιπόν!!! :D


post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons